ليزر موهاي زائد
كلينيك ليزر موهاي زائد

 

 

روياي بلوندها محقق شد؛ پوستي صاف با حذف موهاي زائد با استفاده از ليزر



استفاده از ليزر براي رفع موهاي زائد يكي از محبوب ترين روش هاي حاضر براي بيماران به شمار مي آيد. نكته ي مثبت در مورد اين روش درماني اين است كه موهاي زائد حذف شده با استفاده از اين روش هرگز مجددا پديدار نخواهند شد. زنان و مردان با هر نوع رنگ و پوست به دنبال اين هستند كه با استفاده از يك روش مناسب پوستي صاف و زيبا داشته باشند و به اين طريق از ظاهر زيباي خود احساس رضايت كنند. خبر خوب اين است كه اكثر افراد مي توانند با استفاده از روش ليزر موهاي زائد بدنشان را براي هميشه از بين ببرند. با اين وجود استفاده از اين روش براي افرادي كه موهاي زائد آنها  بسيار روشن و طلايي است گاهي با اندكي چالش مواجه مي شود. اين چالش به اين دليل است كه روند اصلي كار ليزر براي رفع موهاي زائد از طريق تاثير گذاري بر روي رنگدانه هاي مو دنبال مي شود و اگر رنگدانه هاي مو كم يا ضعيف باشد اين روش ممكن است با مشكل روبرو شود و درمان موهاي زائد دائمي نباشد. اما با اين حال روش درمان صحيح مي تواند بيماراني كه موهاي روشني دارند را نيز از روش ليزر راضي نگاه دارد.


تقش پررنگ رنگدانه ها در موفقيت ليزر موهاي زائد



در روش هاي سنتي ليزر درماني، ليزر گرما را بر روي رنگدانه مو متمركز مي نمود و اين كار باعث مي شد كه رشد موها متوقف شود. هرچه رنگدانه هاي مو تيره تر مي بود، ميزان جذب گرما توسط فوليكول مو نيز بيشتر مي شد و به تبع آن ميزان موفقيت روش درمان با ليزر هم بيشتر بود. اما در مورد موهايي كه ميزان رنگدانه ها در آنها كم بود، مانند موهاي بلوند، قرمز يا خاكستري، روش ليزر همواره موفقيت آميز نبود و گاها ديده مي شد كه موها مجددا شروع به رشد مي نمودند.

ليزر موهاي زائد صورت

تجهيزات جديد براي افراد با موها و پوست هاي مختلف



اما با همه ي نكاتي كه تا اينجا گفته شد، يك راه حل ديگر براي رفع موهاي روشن وجود دارد. نوآوري هاي جديد در صنعت ليزر موجب شده است كه نسل جديدي از ليزر ها به بازار عرضه شوند كه قادرند با شدت تابش بيشتر، رنگدانه هاي محدود موهاي روشن را هدف قرار دهند و فوليكول مو را وادار كنند كه رشد مو را متوقف نمايد.

به طور كلي، ما براي درمان موهاي زائد مشتريان با پوست ها و رنگ موهاي متفاوت از ليزر Candela Genlemax Pro استفاده مي نماييم. متخصصين ماهر اين مجموعه با استفاده از اين ليزرهاي فوق پيشرفته به خوبي قادر هستند موهاي روشن را به راحتي از بين ببرند. ما همچنين با استفاده از روش دسته بندي فيتز پاتريك (Fitzpatrick) بيماران را بر اساس نوع پوست و مو به شش دسته طبقه بندي مي نماييم و به اين ترتيب بهتر مي توانيم نياز هاي بيماران را ارزيابي و برطرف نماييم. تكنيك درست در استفاده از ليزر بهره گيري از روشي منحصر به فرد براي هر بيمار است كه با استفاده از آن بيمار بتواند بهترين نتيجه را از جلسات ليزر درماني خود دريافت كند.

روياي بلوندها محقق شد

تاثير آماده سازي پوست جهت ليزر بر نتيجه درمان

آيا ليزر موهاي زائد ايمن است؟



افرادي كه موهاي بلوند دارند، حتي اگر موهايي صاف، سبك و نازكي داشته باشند نيز بايد قبل از انجام ليزر مراحل آماده سازي را طي كنند. بدون اين آماده سازي ها ميزان تاثير گذاري روش ليزر ممكن است كاهش يابد و نتايج بدست امده با آنچه كه بيمار انتظار داشته متفاوت باشد.

·       در چهار هفته قبل از ليزر از روش هاي برنزه كردن پوست (چه دستگاه و چه طبيعي) استفاده ننماييد.

·       براي مدتي از واكسينگ و تيغ جهت برطرف كردن موهاي زائد استفاده نكنيد. براي اينكه ليزر بتواند به خوبي كار كند، نياز دارد كه بر روي فوليكول مو متمركز شود و اصلاح موها مي تواند فوليكول مو را بيرون بكشد و به اين طريق تاثير گذاري ليزر از بين برود.

·       يك يا دو روز قبل از جلسه ليزر درماني، موهاي خود را ترجيحا با ماشين اصلاح كنيد. اندازه موهاي شما بايد حدود دو ميلي متر باشد تا روش درماني بتواند بهترين نتيجه را حاصل كند.



از خدمات مشاوره رايگان ما استفاده كنيد



حتي افرادي كه موهاي بلوند دارند نيز با استفاده از نسل جديد ليزر ها مي توانند از پوستي صاف و بدون مو لذت ببرند. متخصصين ما قادرند به راحتي با استفاده از ابزارهاي پرقدرت موجود، پوستي شفاف و زيبا را به تمامي افراد با انواع پوست و مو هديه دهند. براي بررسي گزينه هاي مختلف درماني مخصوص خود به راحتي مي توانيد با كارشناسان ما در ارتباط باشيد و از راهنمايي هاي آنها بهره بگيريد. متخصصين ما در كوتاه ترين زمان بهترين روش درماني را به شما ارائه خواهند نمود و شما مي توانيد پوستي متفاوت را با استفاده از خدمات ما تجربه كنيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۳۰:۲۸ ] [ آراد رلامي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی